Obchodné podmienky prevádzkovateľa internetového veľkoobchodu Nellys.sk
Obchodné podmienky sú aktualizované podľa nového Občianskeho zákonníka, ktorý vošiel do platnosti dňa 1.1.2014
Prevádzkovateľom internetového veľkoobchodu:
www.nellys.sk
je firma:
ADELAINE trade s.r.o.
IČO 28613902
DIČ CZ 28613902
Sme platcami DPH
Živnostenský list vydal živnostenský úrad v Jablunkove.
Spisová značka: C 34747 vedená u registrového súdu v Ostrave
Sídlo firmy:
ADELAINE trade s.r.o.
Mosty u Jablunkova 799
Mosty u Jablunkova
739 98
Doručovacia adresa firmy pro korenspondenci, reklamace aj.
ADELAINE trade s.r.o.
Starý Třinec 865
Třinec 739 61
Prevádzková doba:
7:00-15:00 h - pracovné dni
Tel: +420 558 341 693
Mob: + 420 722 920 924
Mob: Slovensko: +421 948 887 025
Osobný odber:
Všedné dni v čase od 7:00 do 14:00 na adrese:
ADELAINE trade s.r.o.
Starý Třinec 865
Třinec 739 61
Účty pre platby vopred:
Platby v €
4010735148 / 7500 ČSOB SK
( IBAN SK 94 7500 0000 0040 1073 5148 )
2101031681 / 2010 Fio banka - Eur.
(IBAN CZ 35 2010 0000 0021 0103 1681)
Platby v CZK
2501031680 / 2010 Fio banka
( IBAN CZ 44 2010 0000 0025 0103 1680 )
234893374 / 0300 ČSOB
( IBAN CZ 74 0300 0000 0002 3489 3374 )
3224425319 / 0800 Česká spořitelna
( IBAN CZ 98 0800 0000 0032 24425319 )
Všetky ceny v internetovom obchode www.nellys.sk sú konečné vrátane DPH.
S ceny dostane kupujúci percentuálnu zľavu podľa obratu z predaja. Konečná zľava sa udeľuje v deň vystavenia faktúry.
Nakupovať môžu len osoby so živnostenským oprávnením.
V prípade že máte záujem, je treba previesť registráciu. Po registrácii overíme Vaše IČO a následne Vám budú spustené veľkoobchodné ceny.
Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne www.nellys.sk sú záväzné.
Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí!
Kupujúci si tovar vyberie v internetovom katalógu. Cena výrobku vždy zodpovedá cene, ktorá je uvedená v internetovom katalógu v dobe objednania výrobku.
Zákazník je zrozumen s tým, že vzhľadom k rôznym typom monitorov, sa môže farba ponúkaného tovaru na fotkách v eshope minimálne líšiť od farieb tovaru v skutočnosti.
U textilu je tovar vyhotovené strojovo a preto môže dôjsť k miernemu posunutiu vzoru. Vzor sa teda nemusí nachádzať na rovnakom mieste ako na fotografii.
Čo nie je brané ako vada výrobkov.
Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká v okamihu odoslaním objednávky v eshope.
Tovar na Nelly.sk je určen k ďalšiemu predaju tretej osobe.
Firma ADELAINE trade s.r.o. - Veľkoobchod Nellys.sk
nenesie zodpovednosť za podnikateľské riziko nášho klienta - predajcu.
Ak si klient objedná tovar za účelom ďalšieho predaja tretej osobe (vlastnému zákazníkovi),
ktorý tovar neprevezme alebo vráti bez udania dôvodov, nie sme povinní tovar
späť prevziať a to s dôvodov že medzi firmou ADELAINE trade s.r.o. a treťou osobou nevzniká žiadny právny vzťah.
Spôsob úhrady tovaru je možný na dobierku, pri prevzatí tovaru v hotovosti (osobné prevzatie elektronicky objednaného tovaru) alebo platbou na účet predávajúceho.
Vyhrazujeme si právo, v případě, že zákazník nemá uhrazene faktury, změnit dodání z platby předem, na platbu dobírkou.
Tovar odosielame prepravnou spoločnosťou GLS Slovak - kuriérom s doručením do 24 h od odoslania.
Vyplnením nákupného formulára, alebo záväznej objednávky v rámci internetovej predajne, kupujúci dáva predávajúcemu súhlas k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných údajov o kupujúcim a o jeho nákupoch.
Prijatie a odoslanie objednávky je objednávateľovi potvrdené informatívnym mailom na zadaný mail.
Dodacia lehota je medzi 2 - 10 pracovným dňom, najneskôr však do 14 - 21 pracovných dní. V prípade, že malo dôjsť k predĺženiu dodacej doby, budeme Vás informovať.
Sety do postieľok sú šité na zákazku priamo u výrobcu.
Všetky sady, obliečky a doplnky do postieľky sú len na objednávku priamo od výrobcu (sú šité na zákazku). Odoslanie je do 14 pracovných dní.
Predajca si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v prípadoch kedy sa už tovar nevyrába alebo nedodáva, popč. výrazným spôsobom došlo k zmene ceny u dodávateľa.
O tejto informácii je vždy VO zákazník informovaný.
Preprava - ceny
Cena a spôsob doručenia tovaru, cena bez i vrátane DPH.
Poštovné / prepravné je od 3,74 € bez DPH (podľa hmotnosti a objemu zásielky) pri platbe prevodom na účet.
Cena prepravy sa Vám vždy zobrazí po vhodení tovaru do košíčka.
V prípade akcie je dopravné podľa výšky objednávky po navedení zľavy.
V prípade dobierky je k poštovnému / prepravnému účtované 2 € bez DPH poplatok za doberečné.
U objemného tovaru je preprava účtována individuálně, ma-li Vaša objednávka tento tovar, bude u fakturace preprava upravená
podľa tabuľky nižšie.
Bežne odosielame prepravnou spoločnosťou GLS Slovak - kuriérom s doručením do 24 h od odoslania.
GLS SK |
Cena bez DPH |
Cena s DPH |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bežný balík do 10kg |
3,74 € |
4,49 € |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bežný balík do 10kg Dropshipping |
4,91 € |
5,89 € |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bežný balík nad 10kg |
5,74 € |
6,89 € |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bežný balík nad 10kg Dropshipping |
7,08 € |
8,49,€ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dropshipping zásilkovna do 5kg |
3,99 € |
4,79 € |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobierka |
2 € |
2,42 € |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vlastný zvoz |
2 € |
2,42 € |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nevzťahuje sa k postieľkam, matracom, posteliam, trojkolkám, komodám, skriniam, kočíkom, autosedačkám popr. k objemnému tovaru alebo tovaru s hmotnosťou nad 30 kg neplatí za poplatok za dobierku |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* U bežného balíka nad 10 kg DROPSHIPPING je účtovaný manipulačný poplatok 2 euro bez DPH.
V prípade zmien informujeme zákazníkov emailom.
(* nevzťahuje sa k postieľkam, posteliam, tříkolkám, košom, komodám, skriniam, kočíkom, autosedačkám
popř. objemného tovaru, alebo tovar s hmotnosťou viac ako
30 kg a neplatí pre poplatok za dobierku).
OSOBNÝ ODBER VE SKLADU ZDARMA.
Pri objednávke uvádzajte:
Adresu kde Vás kuriér zastihne medzi 8 - 16h.
Telefónne číslo, na ktoré dostanete aj info sms o odoslaní tovaru.
Tieto informácie nám tiež povedzte v prípade že tovar odosielame priamo Vášmu klientovi.
Neprevezme kupujúci tovar v dohodnutej dobe porušením svojej povinnosti, je povinný predávajúcemu zaplatiť poplatok za uskladnenie za každý deň omeškania vo výške 0,30 cent , maximálne však 10, - eur,
Predávajúci je oprávnený po tom, čo kupujúceho preukázateľne e-mailom upozorní a poskytne mu novú primeranú lehotu na prevzatie, tovar vhodným spôsobom predať.
Náklady na uskladnenie a náklady márneho dodanie tovaru z dôvodu nedostatku súčinnosti na strane kupujúceho v nevyhnutne nutné výške je predajca oprávnený voči kupujúcemu započítať na výťažok predaja.
Zrušenie objednávky je možné do 24h od objednání.
Poté je objednávka brána jako závazná.
Vrátenie tovaru
V čase od 1. 10. 2019 až do odvolania nemožno tovar vzhľadom k nastávajúcej sezóne z prevádzkových dôvodov vrátiť.
O možnosti tovar opäť vracať budete informovaní emailom.
( neplatí pre neprevzaté zásielky z dropshippingu, tie budú stále spracované doterajším spôsobom )
Nepredaný tovar (vrátený tovar zákazníkom) možno len po dohovore vrátiť dodávateľovi podľa nasledujúcich podmienok.
Tieto podmienky sú platné pre tovar nakúpilo z 13.5.2015, spätne tieto podmienky nie je možné praktizovať.
Podmienky k vráteniu tovaru:
Tieto výhodu vrátenia tovaru umožňujeme len zákazníkom s výbornou platobnou morálkou!
1. Tovar, ktorý chcete vrátiť nesmie javiť známky používania, nesmie byť použité, musí byť v pôvodnom obale so všetkými štítkami a polepy.
Nemožno vrátiť tovar, ktorý je staršia viac ako 12 mesiacov od zakúpenia.
Náklady spojené s vrátením si hradí odosielateľ.
V prípade, že tovar nebude spĺňať vyššie uvedené náležitosti, bude vrátený späť na Vašu adresu na Vaše náklady.
Náklady spojené s vrátením vráteného tovaru budú účtované na Vaše náklady.
2. Pre vrátenie tovaru uvádzajte vždy aj dôvod vrátenia a číslo faktúry, kde tento tovar bol vyfakturovaný - dôležité.
3. Nemožno vrátiť tovar, kde kupujúci zaplatil na faktúru so splatnosťou a faktúra bola uhradená po termíne.
4. Späť nemožno vrátiť kozmetické prípravky, tovar s označením ra, a et - tovar z externého skladu.
Vyhradzujeme si právo aj tovar nevziať prostredníctvom refundácií aj bez udania dôvodu. Preto vždy počkajte na súhlas či je vratka možná.
Bez písomného súhlasu budú vratky automaticky odosielané späť na Vaše náklady.
Dôležité!
Manipulačný poplatok za vrátenie tovaru je 10% z ceny tovaru.
V prípade dropshippingu, odčítame aj vyplatenú províziu za vrátený tovar.
Pri tejto vratke žiadame o kópiu predajného dokladu, aby sme mohli správne vytvoriť ODD, bez kopie nebude vratka přijata.
O túto tento poplatok Vám bude znížená dobropisovaná čiastka za vrátený tovar.
Nemožno požadovať vrátenie peňazí za prepravné a poplatok odoslanie tovaru priamo zákazníkovi.
Po odbržení vráteného tovaru bude vykonaná kontrola akosti tovaru a ak tovar spĺňa uvedené podmienky.
Hodnotu vráteného tovaru možno vybrať len na nákup ďalšieho tovaru, peniaze nevraciame.
Vrátenie tovaru je možné maximálne 4x za daný rok.
Tovar, ktorý vraciate nemožno poslať na dobierku, takto zaslaný tovar bude odmietnuté, náklady spojené s tým platí odosielateľ.
Rovnako nemožno vrátiť tovar, ktorý bolo zhotovené pre zákazníka na objednávku, podľa jeho požiadaviek (potlač, výšivka, individuálne rozmery a pod.)
Postup k vrátenie tovaru
Pred vrátením tovaru je dôležité, aby ste nás vopred skontaktovali a informovali, že sa chystáte tovar vrátiť.
Kontaktujte nás vždy emailom objednavky@nellys.cz alebo objednavky@nellys.sk.
Do emailu vždy vypíšte prehľadne:
1. Tovar, ktorý chcete vrátiť (kod, množstvo a názov)
2. Číslo faktury, kde bol tovar fakturovaný.
3. Počkajte na písomný súhlas na vrátenie tovaru.
Vyčkejte vždy na potvrdenie vrátenie, tovar nemožno vracať bez tohto písomného potvrdenia.
V prípade, že sa rozhodne zamietavé stanovisko o vrátenie, bude Vám oznámený dôvod zamietnutia vrátenia.
Vyhradzujeme si právo tovar späť nevziať pri nesplnení vyššie uvedených podmienok.
Tovar k vráteniu zasielajte na adresu:
ADELAINE trade s.r.o.
Třinec Staré město 865, Třinec 739 61.
Po obdržaní vráteného tovaru bude všetko znova riadne prokontrolováno a potom Vás budeme kontaktovať najneskôr do 7 - 10 prac. dní.
Výnimky
Právo na vrátenie tovaru nemožno uplatniť u tovaru Zhotovte na prianie zákazníka / zákazkové tovaru - potlač, vyšívka na tovar podľa priania zákazníka, iný rozmer a povaha produktov, produkt
vyrobený na zákazku podľa atypických rozmerov. Takisto späť nepríjmame kozmetiku, a tovar s označením ra ... alebo et ... - tovar z externého skladu.
Dropshippingu / neprevzaté zásielky klientom VO odberateľa
Poplatok za dropshipping pri hmotnosti objednaného tovaru do 10kg žiadny neúčtujeme.
Veľkoobchod Nellys.cz nenesie zodpovednosť za podnikateľské riziko nášho klienta - predajcu. Za takto vrátený tovar si tiež účtujeme administratívny manipulačný
poplatok vo výške 10% z ceny tovaru + náklady spojené s odoslaním (suma účtovaná v FV preprava / balné). Toto platí pre tovar neprevzatom, ktorý bol dovezený priamo zákazníkovi.
INFORMÁCIE K FAKTÚRAM - DROPSHIPPING - DOBIERKA
PREPLÁCANIE ODD
Novo od 1. 9. 2021 bude na faktúre DROPSHIPPING - DOBIERKA, ktorá bude odmietnutá alebo nevyzdvihnutá zákazníkom, posunutá splatnosť tejto faktúry o 7 dní
od vystavenia opravného daňového dokladu (ODD).
Prosíme o úhradu tejto faktúry, ODD bude novo hradený nami.
Na účet budeme vracať sumu uvedenú na ODD zníženú o 10 % z hodnoty tovaru s DPH a dopravu. Tu bude ODD splatný 14 dní.
V prípade nejasností nás kontaktujte.
Rezervačné objednávky
Novo možné zadať aj rezervačnú objednávku.
Rezervovať tovar možno max. týždeň. V prípade, že máte záujem
o dlhší rezervácii je potreba nás informovať, v opačnom prípade sú tieto objednávky automaticky stornované.
Ako si zadáte rezervačnu objednávku?
Objednávku zadajte klasicky a do poznámky napíšte rezervácie a dátum kedy chcete tovar odoslať.
Rezervačný objednávky, kde nebudeme mať žiadnu správu - viac info po týždni stornujeme.
Reklamacia - Reklamačný poriadok
dôležité
U reklamovaného tovaru musí byť písomná informácia (reklamačný protokol) k reklamovanému tovaru.
V prípade, že k nám reklamácie dorazí bez písomnej informácie nebude reklamácia vybavená.
Došel Vám poškodený tovar?
V prípade, že krabica javí poškodenie, popr. je polepená páskou prepravnej spoločnosti, vyžiadajte si u vodiča zápisnicu, kde sa poznačia, že ste prevzali zásielku
so známkou poškodenia.
K uznaniu reklamácie je potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do 24h od prevzatia, pri zistení vád spôsobené prepravou - nemožno túto reklamáciu uznať!
Pri reklamácii postupujte nasledovne:
Kupujúci oznámi oprávnenú reklamáciu písomne a to nasledujúcim spôsobom:
Na e-mailovú adresu prevádzkovateľa eshopu purchase@nellys.cz napište detailný popis reklamácie spoločne s fotografiou poškodeného
tovaru zobrazujúci reklamovanej chyby.
Kupujúci bude predajcom najneskôr do 3 pracovných dní informovaný o ďalšom postupe.
Pri zistení vady tovaru neodkladajte reklamáciu.
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom.
Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Tovar na reklamáciu, prosím, zašlite na vyššie uvedenú adresu:
Doručovacia adresa firmy.
O odoslaní tovaru k reklamácii nás informujte.
Spoločne s tovarom doporučujeme pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpe tovaru (faktúra) a vyplnený reklamačný list,
ktorý Vám pošleme emailom po nahlásení reklamácie.
Lehota na vybavenie reklamácie:
Reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch
1. Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí),
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
Keď je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať
buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.
GLS tel: +421 455 242 500
Slovenská pošta - oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
2. Porušením ochranných pečatí a nálepiek, pokiaľ na výrobku sú.
3. Neodborným zaobchádzaním.
4. Tovar bol poškodený živlami.
5. Ak boli prihlásené k reklamácii neskoro tzn. Výrobok, či tovar bol používaný u pri zistení vady ďalej.
Nárok na reklamáciu zaniká.
Pri zistení vady tovaru neodkladajte reklamáciu.
Práva a povinností z vadného plnenia
Pokiaľ má prevzatý tovar nedostatky (napr. Nemá dohodnuté alebo oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa k obvyklému alebo dohodnutému účelu, nie je kompletný, nezodpovedá jeho množstvo, miera, hmotnosť, alebo akosť nezodpovedá iným zákonným, zmluvným alebo i predzmluvných parametrom), jedná sa o vady tovaru, za ktoré predávajúci zodpovedá.
Kupujúci môže u predávajúceho uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru podľa svojej požiadavky nárok na
bezplatné odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z ceny;
ak to nie povahe vady neúmerné (najmä ak nemožno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu),
je možné uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo nové komponenty bez vád, ak sa týka vada iba tejto súčasti.
Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy
môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.
Počas šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa predpokladá, že vada tovaru existovala už pri prevzatí tovaru.
Predávajúci nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil.
Pri veciach predávaných za nižšiu cenu alebo v akcii, predávajúci nezodpovedá za chybu,
pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
Miesto práva na výmenu má kupujúci v týchto prípadoch právo na primeranú zľavu.
Zákonné práva z vád
Predávajúci zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe alebo v dobe použiteľnosti uvedené v reklame, na obale tovaru alebo v pripojenom návode.
V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať u vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy
(Bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú):
• odstránenie vady dodaním nové veci bez vady alebo dodaním chýbajúce veci;
• bezplatné odstránenie vady opravou;
• primeranú zľavu z kúpnej ceny; alebo
• vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy.
Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzatvorení zmluvy vedela alebo musela vedieť,
že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.
U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú),
má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (tretia reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady)
alebo má tovar väčší počet chýb (najmenej tri chyby súčasne), môže kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny,
výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy.
Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté v dôsledku bežného opotrebovania alebo nedodržanie návodu na použitie.
Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré vznikli pri PREPRAVE.
Ochrana osobných údajov
Kupujúci súhlasí s tým, aby poskytnuté osobné údaje boli predávajúcim spracovávané a uchovávané v súlade
so zákonom o ochrane osobných údajov (č. 101/2000 Zb.) za účelom plnenia predmetu zmluvy. Kupujúci má právo byť informovaný,
aké údaje o ňom predávajúci eviduje, a je oprávnený tieto údaje meniť, prípadne písomne vysloviť nesúhlas s ich spracovávaním.
Dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov.
Kupujúci môže predávajúcemu oznámiť, že chce ukončiť zasielanie obchodných oznámení, a to na elektronickú
adresu získanú v súvislosti s plnením zmluvy, bez toho aby mu tým vznikli akékoľvek náklady.
GDPR - Súhlas so spracovaním obchodných údajov.
Dňa 25. mája 2018 vošlo do platnosti nové nariadenie EÚ č. 679/2016 (GDPR), ktoré zavádza prísnejšie pravidlá ochrany Vašich osobných údajov.
Cieľom je zabezpečiť, aby Vaše osobné údaje boli naozaj pod vašou kontrolou. Teda že Vaše údaje budú vždy v bezpečí a budú využívané výhradne v našom vzájomnom obchodnom styku a v žiadnom prípade ich nepredáme tretej strane.
S prijatím objednávky nám udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré sú nevyhnutné na vybavenie a odoslanie objednávky.
Cookies
Pre správnu funkciu stránok je nevyhnutné uložiť na vaše zariadenie malé dátové súbory označované ako cookies, .
Účelom cookies je zaistiť, aby stránky spoľahlivo fungovali spolu s a efektívnejšou správou a cielením obsahu stránok a reklám. A zaistiť, že Vám bude
doručovaný pre Vás zaujímavý obsah. Cieľom nie je nadmerne sledovať používateľa, preto si samozrejme môžete ukladanie vypnúť, alebo uložené cookies zmazať.
Urobiť tak môžete napríklad vo vašom webovom prehliadači. Napriek tomu, že sa snažíme, aby bez cookies neboli ovplyvnené základné funkcie, nemôžeme za prípadné
nefunkčnosti niesť zodpovednosť.
Čo sú cookies?
Cookies sú malé súbory vo Vašom prehliadači alebo mobilnej aplikácii, ktoré slúžia na ukladanie a prijímanie identifikátorov a ďalších informácií o počítačoch,
telefónoch a iných zariadeniach, z ktorých pristupujete na naše stránky. Pomáhajú nám tak poskytovať, chrániť a zlepšovať ponúkané služby. Pomocou cookies si
stránky na určitú dobu zapamätajú vaše preferencie a úkony, ktoré ste na nich vykonali. Ide napríklad o prihlasovacie údaje, jazyk, veľkosť písma a
podobné zobrazovacie informácie. Tieto údaje potom nemusíte zadávať znova napríklad pri prechode z jednej stránky na druhú.
Aké cookies používame?
Cookies používame v prípade, že navštívite stránky, a to najčastejšie na prispôsobenie obsahu, alebo k anonymným štatistikám ohľadom návštevnosti.
Tieto stránky používajú dve kategórie súborov cookies:
súbory cookies vyžadované na činnosť stránok a zaisťujúce funkcie, nevyhnutné na využívanie stránok
súbory cookies, ktoré nie sú úplne nevyhnutné na fungovanie stránok, však ich používanie zlepšuje užívateľský dojem a uľahčuje prezeranie
stránok
Platnosť týchto cookies je obmedzená na WEB, ktorý prezeráte. Cookies sú všeobecne považované za bezpečné.
Ďalej môžeme využívať aj cookies tretích strán, ktoré slúžia na získavanie štatistík o návštevnosti a typickom správaní užívateľov na stránkach. Sú umiestnené
pomocou skriptu z inej domény. Užívateľa tak možno sledovať naprieč doménami. Používajú sa často na vyhodnotenie účinnosti reklamných kanálov.
Môžete cookies odmietnuť?
Súbory cookies môžete zmazať v nastavení svojho internetového prehliadača. Odmietnutie je tiež ďalej v týchto informáciách. Pokiaľ ale nepovolíte použitie
cookies, niektoré funkcie nemusia fungovať tak, ako by mali. V nastavení súkromia vo Vašom počítači, kde je možné použitie cookies odmietnuť či zakázať, nájdete v
menu príslušného internetového prehliadača.
Kto má ku cookies prístup?
Cookies sú u nás v bezpečí a prístup k nim má iba technický správca nášho webu – spoločnosť Bootiq.
Kam sa obrátiť v prípade otázok?
Pokiaľ chcete ohľadom cookies vedieť, napíšte nám email na adresu marketing@nellys.cz alebo na poštovú adresu Návsí 288, 739 92 Návsí.
Odvolať cookies súhlas
Tieto obchodné podmienky sú účinné od 1. januára 2014.
V prípade zmien v podmienkach predaja bude zákazník informovaný emailom.